onsdag 12 oktober 2011

Hej Babes!




Nu är det onsdagkväll,sippar på lite vitt vin,ska ha myyskväll precis som igår-o typ alla dagar:D God middag,tända ljus,något bra på tv o mina små favvisar<3
Nissen är inte bra,jag misstänker ngt med njuren....:( Han e pigg o så,men kissar o dricker enormt mkt...Så snart till veterinär! Wish us good luck...

På jobbet rullar det på,dagarna går snabbt...Massagestolen o vila lockar på rasterna.
Just nu har vi rim/ramsa tema-rätt kul tema,o nu är det min tur nästa vecka-mån,tis o ons så imorgon blir det mkt planering! O på fredag håller jag i rytmiken-så det blir lite planering till det med-rytmik är kul o mkt uppskattat av våra små-de får spela instrument,klappa,stampa,trumma,sjunga o dansa etc:D

Ni vet det där "bråket" jag berättade om i måndags,jag är inte osams med henne längre,vi har rett ut det-vilket var extraskönt eftersom vi jobbar med varandra,så man måste ses varje dag nästan...Sen att man agerar o reagerar på olika sätt,så är det+att det var ett litet missförstånd med-skönt! Nu blir det myys härhemma<3 Becca

Inga kommentarer: