fredag 21 oktober 2011

Happy friday till mina läsare!





Yes, känner nog många-fredag:) Jag har ju inte slitit denna veckan precis,som annars o även om jag varit förkyld som F...o är fortfarande-segt!:/ Så har jag faktiskt njutit av ensamheten o myysa med mina djur,latten till "efter tio",blogga extra mycket till er osv:)
Vad gör ni idag o ikväll då? Jag kan väl erkänna att nu börjar man nog snart sakna lite sällskap...MEN blir lugnt idag för mig,får kurera mig ordentligt-Men ska unna mig lite gott i snacksväg senare tänkte jag-till Skavlan o lite annat kul på tvn:)

Har nyss suttit o fottat åt er(-ni vet att jag är usel på tekniken datormässigt iaf)PUHH säger jag bara...fottat allt o komma ihåg vart allt kommer ifrån etc.. Insåg att det mest är heminredning just nu på listan+lite hudvård o parfymer-så jag gör såhär istället-Ni får både en lista på mitt nya hem-med alla grejer jag ska köpa-inte exakt allt, eller just det på bilden,men TYP/nästan iaf! Så får ni en bild av hur mitt nya hem kommer se ut:D
Sen kommer en lista med annat ytligt med;)

Min helg kommer bero lite på hur jag mår/vad jag orkar-men min härliga barndomsvän Annsofi är i MÖ nu så jag vill gärna träffa henne-så imorgon blir det förmodligen antingen lunch el middag-antingen här vid mig, eller på möllan:) Ska dessutom fixa nailsen imorgon f.m. O på söndagf.m så ska jag till Pingstkyrkan vid mitt jobb-aldrig varit där på gudstjänst så det blir intressant o trevligt:) Ska dit med en jättegullig o betydligt yngre tjej Nellie heter hon-hon praktiserar hos oss ett par dagar i veckan(-sen way back,hon går i skolan de andra dgrna)Resten av tiden blir det myys med mina små<3 Becca-som önskar dig en finfin helg:D

Inga kommentarer: