lördag 8 november 2008

Bakislördag..

Ja igår blev ju minst sagt en intensiv dag o kväll..varit uppe mellan ca 6 igårmorse till 7 imorse..så sen somnade jag gott(-fan vad sängen är skön efter en sån kväll)
Direkt efter jobbet följde jag med Rebecka o Malin handlade smörgåstårta,snacks o allt inför kvällens personalfest,sen åkte vi tillbaka till jobbet där vi fixade till oss lite+värmde upp-jag var redan sjukt trött+ont i magen:(men efter lite alkohol mådde man bättre;)
Vi hade lite frågetävlingar,vi hade trevligt:)Synd att jag fick åka så tidigt bara..
åkte redan strax efter 21..för att åka vidare mot centralen+Kph-mötte upp Angelica där o vi fixade oss lite på tåget+drack lite mer..
När vi väl var framme på Fredriksberg o hos R så var festen i full gång,R kramade mig länge o hårt:)sen dansade vi direkt när vi kom in,R strippade typ hehe..han var riktigt igång-helt swetty..han hade en tröja där det stod:I date Kate Moss(-det gilla jag,loves her)
Där var kanske ca 15-20 pers i en liten 3a,förrutom R som ser rätt bra ut,så var där en sjuukt snygg kille-liknade Heath Ledger lite fast utan skägg+bruna ögon-han var blond,(såklart)smal (såklart)uppsatt hår i en liten tofs-loves it;)
Men han var upptagen(-hade t.o.m barn)men det hindrade inte honom;)
Vi hade rätt kul o crazy där till en början men sen nu i efterhand insåg vi att vi borde gått tidigare,blev lite dött+lite förstört pga en kaxig kompis till honom så vi gick hem utan att säga hej då t.o.m-men alla var så packade så ingen tänkte väl på ngt överhuvudtaget igår..
Jag var också riktigt full o det känns idag,men jag har ändå inte varit så bakis som jag blivit ett par ggr innan,så det är skönt(-kunde t.o.m äta pizza nu)
Angelica har dock haft huvudet nere i toaletten ett par ggr idag..(hon har nyss åkt)
Blev en hel del drinks hos R+annat smått o gott..
Med facit i handen så borde jag nog stannat på personalfesten o haft det trevligare,blev ju smått otrevligt hos R mot slutet på natten..
Men visst hade vi ändå kul;)
Var hemma vid 7..med en köpt kycklingcurrymacka o vatten innan vi slumrade in.
Crazy pics kommer sen (förmodligen ikväll!)
Behöver jag säga att det är luugn kväll som gäller!?Kisses,bakis-Becca

Inga kommentarer: