måndag 24 november 2008

Piss dag so far:(

Faan mår riktigt kasst,började sent igårkväll (att må illa) innan jag skulle lägga mig o pågår fortfarande så med min panikångest så förstår ni att bussen var sjukt jobbíg för mig att ta idag:( fick hoppa av vid stadion för att sen gå i racerfart till mobilia där andra bussen går-hann precis med den o var helt slut när jag hoppade på o där satt 1 miljon människor på..:(
Så nu vet jag inte riktigt om det är panikångest jag har eller om det är ngn infektion eller liknande i kroppen också för jag känner mig yr o slö med+det värsta är att jag mår asilla..
Och här krävs all energi så det är tufft..står i valet o kvalet om jag orkar med dagen eller ej.
Längtar iaf hem till mitt nystädade hem-I DID IT!!! städade igår som en galning,har bara lite kvar att plocka undan)
Kram o hoppas att er måndag börjat bättre:)R

Inga kommentarer: