tisdag 25 november 2008

Sjukkuk!

Jag är hemma (igen)för jag är sjuk-feber,ont i kroppen helt orkeslös,orkar knappt sitta här så det blir inte jättemkt bloggat nu:(Gick hem ifrån jobbet en stund innan jag slutade igår för det blev allt sämre-kan säga att det inte var så kul att stå o vänta på 2 bussar när man hade värk i kroppen o var snurrig..Köpte en pizza över gatan-orkade inget annat,sov en del på kvällen men missade inte Livet i Fagervik.
Gick upp vid 8.30 promenerade med nisse+handlade hem kattmat+kattsand..jag var helt dööd när jag kom in igen..stupade i säng o låg där till ca 13..då jag var tvungen att få något i mig.
Det värsta är att min tv kommer idag..:(((och den kommer ju inte av sig själv utan det kommer ju några hit med den+ställer in kanaler etc..o en dag som denna är det det sista jag orkar med..men men vid 18 kommer dom.
Annars blir det tv till tusen idag/ikväll,mysigt dock att jag har städat+julpyntat:)
Jäkligt sugen på lussebullar(-det bästa jag vet tror jag)Ska kanske köpa det.
Missa inte Desperate ikväll folks. Kram,sjuk-Becca