onsdag 19 november 2008

Kanske kan ändra mig ändå..

Stötte på en äldre kille idag som jag nu ett tag tyckt är lite småhet..(men är absolut INGET mellan oss)
Med äldre menar jag inte 45..men typ 34, 35 kanske..
Jag har ju länge vetat att det hade passat mig bättre med en lite äldre eller iaf samma ålder kille för mig,med tanke på mina senaste omogna,unga killar..
Men så har jag ju ändå en passion för de yngre,fräscha killarna helt ytligt men hur långt kommer man med det??
Men nu kanske jag kommer tänka om o titta efter lite äldre alltså..;)
Ska till Glasklart snart o där är ju en del äldre guys..så man vet aldrig..
Några grejer som oftast kan vara bra med en lite äldre kille:
1,Han har lekt av sig o måste inte gå ut varje helg (för att han annars kanske missar något)
2,Han uppskattar att dricka ett par glas vin (även om det inte är fest)
3,Man kan diskutera saker ihop-han har kanske ett högre EQ än dom yngre..
4,Sexet kan nog bli bättre-lite mer erfarenhet o bättre på att känna av kvinnans önskemål:)
5,Han blir inte skrämd av att flytta ihop+planera framtiden i övrigt. Becca:)

Inga kommentarer: