söndag 9 november 2008

Lör+Sön

Puh nu har man lagt in bilderna på the crazyparty,kommer nog några fler..;)finns en del barnförbjudet som ni inte får ta del av,(så alla som tkr jag är så öppen här-inte såå öppen hehe)
Annars har det varit väldigt lugnt sen i fre..tar ju ett tag att återhämta sig nu när man inte är 20 längre..
Idag är jag iaf på bättre humör än igår,igår var man bakis/sliten o rätt lonely med tanke på att det var lördag o allt(-inget kul på tv heller)
så jag sov det mesta av kvällen..
Hade fått ett sms av Nik 4.15 inatt,undra om han var full o ute o festade??
det var bara en smileygubbe-undrar vad han menar med det?kanske att han är glad eller ngt?hehe.
Idag har jag suttit lite vid face,kollat in idol o här är mina lilla analys:Tyckte dom var väldigt duktiga,o tror tyvärr även om Lars varit en av mina favoriter så tror jag att han var mest redo att lämna+göra sin egen grej mer-ingen mesig tema-skiva där inte:)han har gjort bättre framträdanden med,rösten var super men jag ville att han skulle röra sig mer.
Och Robin.B var ju grym,inte gillat honom så mkt innan men shit vilka framsteg o t.o.m jag har börjat tycka att han är lite het;)love rockers!)
Sen till min favvis Johan-hur fan kunde han hänga löst??sjuukt bra som vanligt o underbar låt,hade jag varit lite yngre hade jag smällt vid det här laget,so hot;)Alice var riktigt het,hon gjorde det bästa av sin icke-rock röst.
Det var verkligen Robin.E kväll-sen tkr jag personligen inte att han är så intressant som person/artist men han var grym o rätt het han med..
Anna sjöng en riktigt gammal favoritlåt för mig o hon blev bättre o bättre under sångens gång,men samma där tkr inte att hon känns så intressant som artist.
Kevin klarar ju alla teman galant!Men inte så säker på att jag skulle vilja köpa en skiva med honom,risken finns att den hade blivit mesig o kommersionell..
På tal om tv,missa inte Sanningens ögonblick ikväll med Linda Rosing..:)
Ska även kolla Gossip girl såklart+få tummarna loss o städa lite,lockar dock inte just nu (eller någonsin)R

Inga kommentarer: