fredag 28 november 2008

Friday=sushi+idol

Idag ska jag kanske käka sushi med min mams ifrån Nama (såklart)
Vet inte o vi ska äta det till lunch eller ikväll,beroende på det så ska jag ev träffa Dean ikväll på nama med isåfall:)
Sen är det ju idol ikväll o det måste jag ju se,tror Carola är med ikväll,såå kul:))
Och självklart behöver Johan all support ikväll för att få lov att stanna-kan nog bli tufft för det är många som inte gillar honom har jag märkt..Folk pratar så mkt om rösten att den inte är bra osv,men jag menar om han ska bli en rockartist så ska han väl inte ha en musikal-vacker röst utan en mer edgy-speciell röst..!
Jag gillar hans röst (o jag är inte okunnig när det gäller sång o gehör direkt.)
dessutom är scenframträdandet mkt viktigt och det klarar han så jäkla bra med tanke på sin ålder,han har självförtroende etc-som man behöver som artist.
Jag får väl rösta 15 ggr eller något för tävlingen blir inte kul utan honom o trist att det redan känns så uppgjort att Kevin kommer vinna(-den snälla killen liksom, som kommer göra ännu en tråkig,smörig avslutningslåt..)
P.s Förresten ni som undrar jag snörvlar fortfarande o blir trött vid ansträngning men no fever.Idol-Becca

Inga kommentarer: