tisdag 4 november 2008

Våga visa sårbarhet!

Har förstått av bekanta/vänner att många väljer den lätta vägen när ngt går emot dom,t.e.x om dom blir dumpade av en kille så vänder dom det till att det inte var ngt fel på dom utan på killen eller situationen..för att det ska låta bättre eller för dom verkligen har intalat sig det,jag vet inte..men jag inser att om man aldrig förstår att ngt har varit fel med en själv- så ser man inte problemet i vitögat o inser utan gömmer sig för det som gör ont o hade jag gjort detta lite mer så hade jag säkert mått bättre många ggr men jag är inte så blåögd eller egolover att jag tror att alla gillar mig i alla lägen..Alla kan bli dumpade o alla kan ha ett liv dom inte precis önskat sig periodvis och visst bra att gilla läget men man måste också erkänna för sig själv o sina nära hur man EGENTLIGEN känner o våga vara offer för en stund o face the truth för att komma vidare o växa-tror jag iaf:)Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar vad du menar, fast det behöver väl inte vara ngt fel på en för att ngn dumpar en?
//J

Beccas sida sa...

Hej!Absolut inte så jag menade,sorry om det uppfattades så..menar mer att man får se till problemet o inte alltid skylla på annat-he was just not that into you or me hehe,och det är svårt att inse men känns löjligt att komma på en massa andra ursäkter istället,jag menar man måste ju kunna se att alla inte blir kära i en osv.Kram R