onsdag 12 november 2008

Sjuker..:(

Jag har varit hemma idag ifrån jobbet o det var ett smart val,sovit jättemycket o svettats en del..
Köpte fastfood till lunch,(orkade inget annat..)
Läst tidningar,kollat på gamla bevvanavsnitt+vänner:)
Finns inte så mkt spännande att skriva om en sån här dag men jag har i em orkat vara lite online för lite chat osv-o nu ska jag träffa Rhys på en dejt;)Efter ngra månaders flirtande känns det rätt lägligt ju..Vi ska ta en promenad o han vill gärna se film så vi får se hur det blir men promenad först iaf,känns bäst (vi vet ju inte hur det blir o hur man känner)
Nu ska jag gå o handla över gatan:tonfisk(-till en currygryta jag lagade igår)tidningar o juice sånt man vill ha när man är sick:(
(Kommer vara hemma imorgon med)
Sen blir det ut med vovven i trädgården för att sen ha låång tvkväll:Charterfeber,lite av efterlyst,Dagens mand,Härliga män eller vad den nu heter på femman+reprisen av Livet i Fagervik som jag missade i måndags.
Vill ha någon att mysa med nu när man är sjuker..:(o ngn som fixar lite till en o gullar lite med en..(jag är ju vääldigt liten nu när jag är sick;)Man kan lätt känna sig ensam iaf o att bli sjuk bättrar inte på humöret direkt..Kisses,lonely-Becca

Inga kommentarer: