lördag 15 november 2008

Middag:)

Om ett par timmar ska jag på middag hos min mamma,och Angelica följer med:)
Det ska bli trevligt,bara känt mig hängig idag (p.ga fortsatt jobbiga förkylningsbaciller)kollade lite på repris av Dirty,sexy money o det var rätt bra men jag orkade inte så länge så det blev vila istället..
Men ingenting inte lite vin eller bubbel kan fixa;)
Angelica kommer hit en liten stund innan,så snart är det dags för mig att göra mig lite fin.
Kommer bli gott-Anka så himla gott!
Måste säga att jag är grymt sugen på gott vin..(det blev ju öl igår o det var inte lika gott o festligt direkt..) Och trevligt,roligt sällskap blir det med.
Men blir nog ingen utgång efteråt utan en rätt tidig kväll med tanke på min situation med hälsan:(
(Men man vet aldrig,en viss person hade nog kunnat få mig på andra tankar)
Ha en härlig lördag:)xoxo,Becca

Inga kommentarer: