lördag 29 november 2008

Middag,julskyltning,mys o shopping:)

Blir nog ingen utgång ikväll..vi har nästan bestämt oss för det jag o Angelica,dels för att jag varit sjuk hela veckan+känner av magkatarr o det blir tusen ggr värre av mkt sprit etc..Angelica har även lite huvudvärk..
Dessutom vill jag komma pigg tillbaks till jobb o framförallt inte förstöra söndagen med att vara bakis,jag vill ut på limhamns mysiga julskyltning o dricka glögg äta lussekatter o shoppa lite, det behövs!(-och det hade jag aldrig orkat bakis..)
Så Angelica kommer till mig vid 16 sen ska vi till min mamma (som jag just nu inte är vän med..hon kan vara sjuukt jobbig ibland..o det finns ingen som man blir såå arg på heller!..)Hon har iaf lagat supergod mat så vi ska käka där+mkt vin;)sen har väl jag o Angelica myskväll hos mig med någon film/tv eller något.
Inte stjärnor på is iaf,fyy vad trist det är..
Nä nu ska jag läsa lite tidningar innan jag börjar fixa här inför Angelicas ankomst-jo jag har blivit liiite duktig nu;)
P.s Rhys har ringt idag,han var såå söt-sa jag tycker verkligen om att prata med dig bara så du vet:))Vi ska ses NU,inte precis nu men förmodligen imorgon-första dejten får gärna vara ute någonstans men jag ska inte sticka under stolen med att jag är j..ligt sugen på mys hos mig snart..;)B

Inga kommentarer: