lördag 1 november 2008

Väntat..!

Nu har jag väntat i ca 3h på att Dean skulle höra av sig o vi skulle ses på e.m o fika ihop,men ni vet killar-inte mkt framförhållning där inte..hehe.
Han skulle på dop så allt har väl dragit ut på tiden..så det blir nog en annan dag,för jag börjar bli trött o jävligt hungrig!!
Så jag håller på att laga mat-en god kycklinggryta med ris:)
samtidigt som jag tvättar lite,duktigt på en lör va?
Men sanningen är den att jag behöver mkt lugn o ro på helgen o nästa lör kommer jag sitta här asbakis så lika bra att ligga lågt denna helgen tkr jag..
Men såklart har det druckits lite vin härhemma;)o facebookat även om det varit rätt trist där idag.
Rhys har ringt idag smått rolig,förvirrad som vanligt..han ringde igår typ vid 23 tiden innan vi skulle lägga oss,så sa han jag ringer om en sekund, jaja han ringde igen 02.23..då jag sov sött-flummiga människa;)
Jag o Angelica fick iaf en skön o kall långpromenad på lite mer än en timme med nissen,innan hon åkte hem till Fredriksberg o sin lammköttssambo.
Nu blir det laga färdigt maten,ner till tvättstugan,ev lägga mig i ett varmt bad o kommer nog somna rätt snabbt,hade eg velat se lite tv men har nog ingen ork att stanna uppe sent ikväll..redan trött.
Kisses Becca

Inga kommentarer: