onsdag 26 november 2008

Rebecca Ferrari..

Hur sexigt o coolt är inte det namnet??
Faktum är att jag nyss chattat med en Ferrari..;)Vi har säkert chattat i en timme nu,jag o det Italian stallion,(han addade mig häromdan på f.b)Och han bor alltså i Italy,måste åka dit-vi pratade om efternamn o han sa att Ferrari är rätt vanligt o Rossi o Bianco,fina namn allihop (o ska jag byta vid ett ev äktenskap så ska det enbart vara för att hans namn är snyggare) Vem fan vill heta ett son namn-Persson,Andersson-så fult..Får nog åka dit o ragga..Han rek Toscana till mig,Vad säger du Angelique?
Har själv haft en Italian stallion genom åren och vad jag kan komma ihåg så var det helt ok;)fast jag fick inga starkare känslor för honom kommer jag ihåg.
Min väninna Jenny har också haft en italian (stallion)-fast vet inte om han var en stallion faktiskt..??men han var RIK så kul hade hon nog där i Italy (som au-pair..)
Och förrutom the stallions så är där ju himmelskt fint,good mat o vin:)
Och skulle jag få barn med en italiano så hade de nog blivit väldigt söta mixes..haha.
Ciao,Becca

2 kommentarer:

bläckfisken sa...

Ha ha det var ju hundra år sedan! ja så stallion vet jag inte, han var mest typ rik...
Ha det så gott min sjuka kompis!
Kramar

Beccas sida sa...

Alltid något..;)lite bättre nu,rings! Becca