måndag 10 november 2008

Jobb o Nails done:)



Har börjat jobba en timme längre per dag f.r.o.m idag,o det känns helt ok,knns inte mkt längre o för 2000 mer i månaden känns det helt ok:)need the money..
Dessutom kommer jag vara på 1 avd i ca 2 mån istället för 5 olika.
Sen efter jobbet så blev det lite stressigt att hinna till Marie o göra en snabb-nagelfix som jag kallar det-jag går efter 1,5v till henne o hon filar o fixar till utväxten så det håller lite längre o ser snyggt ut(-för mina växer föör snabbt)och om ca 1,5v går jag dit igen o gör en ordentlig fix med gelé etc.
Sen har jag pratat med Rebecca om kärleksproblem etc-vi har rätt olika problem men ändå samma på något sätt så skönt att snacka:)
Även svarat på några mejl ifrån vänner på f.b-b.la ifrån min kära faster ifrån Kph,ska ses till jul o ska komma fram till när,kommer nog ta ca 4dgr förrutom det mn redan har-ska bli urskönt med lite jul o ledigt,även till Dean som jag troligtvis ska träffa till helgen på middag,fika:)Nu har jag en lax i ugnen o ska snart äta sen middag+ta ut nissen o sen sova gott-något jag inte gjorde inatt så jag är trött+lite förkyld..Kramar B

Inga kommentarer: