torsdag 6 november 2008

Får inte bli sjuk nu:(

Vaknade imorse o kände mig sjuk..orkeslös,yr o varm..not a good sign+var väldigt trött på jobbet med..
Kan jag inte isåfall bli sjuk på lör??för jag måste partyy imorgon!!
Har fan väntat på detta i flera veckor nu..;)
Och vill vara med på personalfesten med:)lär bli kul med balla lekar etc utformat av de ballaste brudarna på jobbet..Synd att jag inte hinner vara med så länge bara..
Sen blir det fix på tåget+öl:)vill ju vara snygg till festen i Kph med..!
Handlade lite på vägen hem-till nisse+lukas(-men nisse tog lukis godis)+sitt eget såklart:)
Sen har jag chattat på facebook med exets syster,Malin fr jobb A,en twin-vi kallar honom Bohemian,o rhys har ringt mkt idag-me like;)är lite kärleksmyssugen..typiskt när det är ruggigt ute+lite krasslig..men JAG måste träffa honom snart!
Nu kollar jag medium-skitbra!+ska äta ceasarsallad innan kvällsrundan med nissen.
Wish me good luck tomorrow o foton kommer såklart till helgen-är rädd över hur jag mår på lör dock..
Kisses,Becca

Inga kommentarer: