söndag 23 november 2008

Städa,städa,städa.....:(((

Nu måste jag gå igång med seriös städning..hatar att komma igång-nästan omöjligt..
Men det kommer in lite folk här på tis för jag ska få en ny tv o då måste det se någorlunda ut här hemma-kan vara skönt inför jul med,så jag börjar nog julpynta redan i e.m/kväll-älskar julen:)
Och skönt sen att ha tv kväll i ett städat,mysigt hem.
Annars har jag druckit latte+cola zero för att få koffeinkick o städa bättre..
Varit inne på face,en kille som hade flirtat med mig där som låter o ser ut som ett riktigt kap..;)
Även pratat i tele med Angelicus o hon guidade mig så att jag vet hur jag kan lägga in bilder här (utan mobilens hjälp för den är fortf kass..)Så det kommer lite senare idag:)
Kram o ha en skön sön för det ska jag (efter städningen då)
Gossip girl+sanningens ögonblick med tända ljus o julpynt.R

Inga kommentarer: