torsdag 13 november 2008

Home sweet home..

Eller nä det är inte så jävla sweet nu..stöökigt iof som vanligt men när man är hemma i det dygnet runt så blir det mer synbart..dessutom är det jäkligt ensamt att vara hemma sen i tiskväll SJÄLV..utan mänskligt company..(O min vapendragare Angelica är på kurs/föredrag i Sthlm så henne får man inte snacka med förrän imorgon.)
Så vad har jag gjort sen jag vaknade vid 8.15 tiden??tänkt snuskiga tankar,surfat som fan(-kollat in alla exglamourtjejers bloggar)varit inne på face-såklart..t.o.m druckit ett stort glas latte via chatten med min kära vän Hansi(-Annsofi)
Pratat med samma energiska väninna i tele:)varit ute med nissen o hämtat diverse gratistidningar+käkat frukost:juice,hvregrynsgröt m äpplemos o mjölk,kaffe o lite kaffe till..
Tänkte ta ett välbehövt bad snart,gå o handla-har eg inga krafter men inte mkt mat hemma så måste!Kan också vara bra att se hur man mår efter lite ansträngning,(för ska jag jobba imorgon så behövs mkt krafter där..)
Annars blir det tidningsläsande+tv-det jag vet att jag SKA se ikväll är Medium:)
1,Dagens tanke:I need some lovin..Anyone??
2,Dagens dröm:SEX,SEX,SEX-o när jag drömmer sex betyder det bara (se ovan 1)
3,´Dagens issue:inte sugen på ngn mat,men jag måste äta något..
4,Dagens eller (veckans hang-up)Fan vad ful o fet jag är..
5,Dagens fråga:Party på lör Rhys?
Later Gater,Becca

Inga kommentarer: