fredag 28 november 2008

Better late than never..;)




Nu kommer äntligen lite bilder ifrån Aldas crazy maskeradpartaj..
Det var en riktigt trevlig kväll som började med tacos sen blev det sexy-dance (framförallt av Alda-du e grym..!)Senare begav vi oss till Etage där det blev mkt dansande på den berömda pålen;)En del guys ingick också ikvällen hehe.
En kollega till mig var med där-tror ni jag har fått höra om det efteråt??(var även en pappa som kom fram till mig haha)
Jag ramlade ner ifrån pålen dock o hade riktigt ont i flera veckor efter-därav såret..
Blev dessutom nästan bi den kvällen av en annan söt catwoman som också heter Rebecca;)Men numera är hon min little sis..
Alda har skrivit till mig:Snart dags för lite party igen eller vad tkr du love??
Jo alltid med dig Alda-u rock!!R

Inga kommentarer: