söndag 2 november 2008

På middag till mamsen:)

Hinner egentligen inte blogga nu (men kan ju inte låta bli..)
Har inte hört av Rebeccis än som jag eg skulle träffa (o jag tycker det är skönt att slippa bussåkande på helgerna)
Så det blir en god middag hos mamma istället:)
Sen får jag se vd som händer senare idag men det känns som en lugn sön hade varit helt ok..Med Gossipgirl ikväll,kan inte missa..riktigt bra serie o sjuukt snygga människor(-många lammköttskillar till mig)Oftast brukar jag tycka tjejer i serier är snyggare men här är det verkligen killar i min smak..
Har även lite trist undanplockning att ta hand om härhemma..
Gårkvällen blev ju lugn somnade tidigt,pratade med Rhys ett par ggr,trevligt o flummigt som vanligt;)
Kom fram till att han har:3 katter,1 hund,och en häst-snacka om att vi är lika där o värsta Zoo-människorna..
Kanske får rida lite en dag;)hehe-torrt (jag vet hatar eg sån humor)
Nä nu får jag lägga på ett kol folks,sätter nog in lite pics sen,Pussssar Becca

Inga kommentarer: