onsdag 5 november 2008

Valet o kvalet..

Först av allt-Fan vad bra att Obama vann,(verkar som de flesta jag pratat med höll på honom)Och jag ska inte spela påläst..men jag ville se Obama vinna p.ga att jag tycker han är mer liberal,mänsklig o en framåtsträvare/modern inom många viktiga områden som påverkar många människor:)
Så till mitt lilla val nu då..ni får hjälpa mig så snälla skriv vad ni tycker men ni får göra det snabbt för måste bestämma mig till imorgon..
Det är ju både personalfest o fest hos R i Kph på fre o till R fest ska jag men frågan är om det är lönt att vara med på personalfesten..?
Jag slutar 16 får vänta på jobbet till 19(-eller skulle iof hjälpa Rebecka med lite grejer)men ändå 3h väntan o sen bara kunna stanna i ca 2h för att jag måste rusa till R som jag blir minst 2h sen till..
Men jag vill helst inte missa något av det,jag trivs ju skitbra med mina kollegor,(hade jag inte gjort det så hade valet varit väldigt lätt!)
Och kunde jag träffa R närsom så hade det inte heller varit tvunget för mig att åka dit nu,men jag tycker det är ett bra sätt för oss att träffas på med andra människor o främst Angelica:)Har inte träffat honom på ca 9år så det blir ju lite speciellt..
Ska bli kul att se om jag känner samma starka chemistry som då..o vice versa..
Nu ska jag snart hoppa i ett varmt bad,frusit idag..varit ute en del på jobbet+stod o väntade i minst 20min efter jobbet på bussen för att sen gå en promenad med nisse i rusket direkt när jag kom hem..
Så nu vill jag vara inne!!
Efter badet blir det äta (lax med ris,grönsaker o sås.)kolla igenom tidningar-hm o jul- illumkatalogen-loves it:)
sen tv:Dr.Phil,lite av efterlyst o dagens mand.Kram Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

KLART DU SKA GÅ PÅ BÅDA FESTERNA.

Beccas sida sa...

Ja lutar åt det faktiskt:)