fredag 14 november 2008

Ge mig lite lyx o happenings..

Inte för att jag ofta har riktig lyx i tillvaron men det känns iaf som det varit alldeles föör liite av den varan nu,det händer inte så mkt,jag menar i somras var jag ute o käkade o drack gott vin nästan varje kväll (o ibland lunch med)
Och jag har inte varit på mitt stamställe-Nama heller på länge..Nä skärpning nu!
Nu måste det hända lite roliga o smålyxiga grejer igen;)
Nu är det helg igen,nice:) Jag bara måste dricka lite vin ikväll till Idol..(o kanske lite innan med)Sugen på att förgylla tillvaron lite.
Ikväll blir det alltså lugnt+Idol med min Johan Palm-RÖSTA!
Imorgon kommer Angelica hit så ska vi på middag till min mams-äta anka mumms..(och hon är riktigt grym på att tillaga det)Kommer ngra andra vänner/par dit med,och det kommer nog bli riktigt kul:)
Är lite festsugen så man vet aldrig vart det bär av efteråt(-beroende på hur jag mår med)Men om jag mår ok så hade det varit kul att festa lite..
Blir iaf PARTY i slutet av månaden om inte förr;)
Sen ska jag även försöka få till en dejt med Dean till nama imorgon,eller ngt annat ställe på sön. Ha en mysig fredag,Rebecca

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej gumman!

Näpp, valpen Johan får inte min röst.. Tycker fortfarande att han hör hemma i Lilla Melodifestivalen ;)

Läser varje dag om dig här, men saknar dig riktigt mycket nu - är det inte dax att VI träffas snart?? Och dricker vin kanske...

KRAM / Anna M.

Beccas sida sa...

Hej! Nä hade jag bara varit ngra år yngre så hade jag också skrikit JOHAAAN;)hehe
Du gillar Kevin va?

Klart jag tycker vi ska ses,synd om vi skulle förlora kontakten liksom..har ju haft mkt trevligt ihop,tycker jag:)
Läser också din blogg!Kram R