fredag 28 november 2008

FAAN!

Johan åkte ut ikväll och det var tyvärr väntat..som juryn sa inte alls hans genre så svenska folket är tråkiga nog att rösta ut honom pga detta..
Fick ett sms av Anna.M där det stod Äntligen;)så du har ju inte förstått hans talang;)haha..och sen ett av Malin:Gråter du nu,nej det gjorde jag inte-var såå härligt att se hans tid i idol-killen med humor-den enda där,så härligt flummig:)
Men visst det var inte alls hans genre..Kevin klarar de flesta genrerna men hur kul ska det bli att följa honom??på turné med Lill-babs eller??
Ska bli kul att se Johan komma igen BIG TIME efter Idol;)
Personligen så tycker jag att Robin gjorde bäst ifrån sig ikväll,so good luck!
Kram Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Robin va bäst ikväll- jävligt tråkigt att Johan åkte, han väljer bäst låtar av dom.. Tycker att Alice skulle åkt ut för flera veckor sen- hennes tur nästa vecka hoppas jag!
HEJA ROBIN! :D

Anonym sa...

Tycker Johan e ganska bra (bra röst), men det känns mest som en högstadiegrabb som sjunger karaoke, tycker inte alls han känns som en mogen artist. Tycker i för sig inte ngn gör det spec mkt den här säsongen. I så fall mest en av de andra killarna, minns inte hans namn.
//J

Beccas sida sa...

Anna håller med dig fast tkr lite bättre om Alice än du gör.Kram

Till anonym: (är det Joanna eller?)
Nä där håller jag inte alls med,men det har du nog förstått hehe.. Har du sett när han sjunger i sin genre??hur bra gjorde han inte sina rocklåtar?Sjukt bra tkr jag iaf;)Dessutom gillar jag denna omgången av idol bättre än tidigare mkt pga den mkt mer kompetenta juryn-som heller inte njuter av att mobba unga människor o bete sig omoget..R