tisdag 4 november 2008

Ordinary days..

Hello! Haft 2 väldigt vanliga dagar nu-mån+tis,jobbat,var svintrött igår så jag var inte online så mycket,vilade tidigt+kolla Dr.Phil+Livet i Fagervik.
Och ikväll har jag druckit 2 öl,lagar mat+chattat med Rhys;)
Ska käka Kycklingfilé(-ahh ovanligt)med broccoli,morötter-behöver vara lite nyttig o äta lite färre kolhydrater-tror väldigt mycket på att man kan gå ner i vikt+må bättre om man äter enligt sin blodgrupp(-kan man få reda på hos homeopat-medicinkvinnan)så jag ska ta reda på min blodgrupp o äta enligt den o redan nu förstår jag att protein o få!kolhydrater/socker är min grej:)
Ikväll är det desperate housewifes så jag måste hålla mig pigg tills dess..
Ett annat tips till alla tröttisar där ute är att köpa blutsaft-extra järn-skitbra!
Får se om jag får träffa Rhys i veckan..Fre blir ju väldigt stressig(-fattar inte hur jag ska orka men men resten av helgen lär bli LUGN!)Becca

Inga kommentarer: