torsdag 20 november 2008

Trött idag o nu iväg o bli fin..

Varit riktigt trött idag o det är inte så lämpligt på en förskola med en avd med fullt liv o massa totsisar..:)
Men annars var det bra där,hade gympa +övade luciasånger-me like:)
Lucia har alltid varit speciellt för mig,gick ju i musikhögskolans kör i hur många år som helst så där sjöng man ju mkt luciasånger+var en av Malmös luciakandidater-96 o reste runt o hade hur kul o mysigt som helst med de andra luciorna:)
Och sen nu har man det med de små liven.
Har nyss chattat lite med Rhys som även hade försökt få tag på mig imorse,men då var jag redan på jobbet så det missade jag:(Han sa iaf att han saknat mig,(inte haft ngn kontakt på en veckas tid)
Ska iväg till Marie nu o fixa naglarna så dom blir riktigt fina igen(-dom växer som ogräs därför jag är där jämt,fixar inte att ha utväxt)
Sen blir det väl lite tv-medium o ev du är vad du äter om jag orkar har varit så trött nu de senaste dagarna efter som vi jobbar ihjäl oss just nu-pga att personal är sjuka+ jag är fortfarande förkyld..:(
Kram Becca

Inga kommentarer: