tisdag 11 november 2008

Förkyld:(

Vaknade inatt av att jag var sjuukt förkyld+mensvärk-kul..så jag var vaken ett tag vid 4 tiden o ännu tröttare vid 5.45 när mobilklockan ringde så jag blev lite försenad,så jäkla störigt för nu för tiden är jag typ aldrig försenad till jobbet (som jag jämt var förr)
Var på väg att åka hem flera ggr under dagen..men pga lite folk på stället så höll jag ut,o nu är jag helt slut-väldigt många små stökiga barn o stim hela dagen-inte lätt när man är sjuker:(så får se hur mkt jag pallar med imorgon..om överhuvudtaget något..
Annars inte mkt att säga om denna dagen-en alkis satte sig typ på mitt ben på vägen hem o jag blev skitsur o bytte plats i protest-bussen let me tell u-I STILL HATE IT!
Ikväll ska jag kolla Desperate såklart o ev Dr.Phil annars blir det vila o ev mat om jag har ngn aptit..Hugs sjuk-Becca

1 kommentar:

bläckfisken sa...

Krya på dig!
Vill träffa dig snart!
Kram Jenny