torsdag 27 november 2008

På bättringsvägen..

Mår bättre nu,ingen feber alls tror jag men såklart inte riktigt lika pigg som annars..
Har suttit vid chatten på f.b idag chattat med Trummas-nickname(-kul typ den där o jävligt trevlig)+Malin som också är sjuk.. o Italiano..men jag är tyvärr redan trött på honom o nu ville han besöka mig om en månads tid..så jäkla svårt att förklara att man inte vill men det gjorde jag på ett trevligt sätt för han har varit jättesnäll-men jag tror det är språket-att man inte kan kommunicera superbra+att de är väldigt PÅ som gör att jag tappar intresset helt!
Vill ha ngn som är på men då ska det ju kännas någorlunda rätt först..
Nåja idag har jag lite ärenden att göra så bra tillfälle att se hur man mår när man inte bara ligger o slappar..
Ha en nice dag,helgen närmar sig med stormsteg..;)R

Inga kommentarer: