lördag 8 november 2008

Rhys:)

Är nog mer intresserad av Rhys nu än någonsin innan..
Har känt så de senaste dagarna,han har ringt en hel del med de senaste dagarna-b.la igår vid 7 på morgonen-då hade han inte lagt sig än..(o full som ett ägg)
Han ringde även när jag jobbade ígår,han sa att han saknade mig-naw..jag behöver lite sånt nu,(lite kärlekskrank för tillfället)
Fast idag var han på ett annat humör-cant blame him..(då mmsade han en nakenbild på en mkt trevlig sak..hehe)
Han sa även imorse att han var tänd på mig,(fast han menade inte det sexuellt)
Tror att vi kommer ta en promenad ihop närsom,måste ses nu o jag hoppas verkligen att attraktionen finns där fr bådas sida,måste ha myys nu!!
Ska in på facebook nu o se om han är online,kanske chatta lite:)
Kan komma på ngra andra trevliga saker vi kan göra..Kisses B

Inga kommentarer: