lördag 15 november 2008

Yeees!

Johan.P är kvar i idol;) Nu är mina fredagskvällar räddade..
Fattar inte hur jag kan ha en idol-jag som aldrig har idoler..(för jag tycker det är rätt töntigt att se upp till någon man inte känner väl)Men fan den killen får mig att göra hårdrockstecknet i min ensamhet i sängen..Han fick t.o.m Robin.E att se sexy ut i deras underbara duett-nr:)Har aldrig gillat den låten(-Men ett visst ex-ja du Nik försökte alltid övertala mig att sjunga den låten med dig i singstar)
Hade inte haft något emot att stå eller (ligga) rättare sagt mellan dom rosa byxorna igår-tkr rockstilen är grymt sexig,(får nog börja gå på lite andra ställen o ragga;)
För övrigt så älskar jag Say a little prayer for you (o Dionne Warwick överhuvudtaget)så det var svårt att inte gilla Alice igår som jag dessutom tycker LYSER genom rutan,sen har ju inte den där mörka-souliga rösten som jag föredrar men men. Kevin nr var inte jätteintressant att kolla på igår,o inte Annas heller tycker jag(-hatar den låten med Leona Lewis by the way)men deras extranr var grymt!
Själv chattade jag mellan varven med min twin på face-ja en kille(-i min släkt är det 2äggs som gäller hehe.)rätt rolig chat måste jag säga.
Drack även öl ur min lilla snobbenkopp-tjusigt värre;)
Kisses,Becca

Inga kommentarer: