måndag 20 oktober 2008

Boring Monday..

Rätt trist dag faktiskt..jobbade mkt ensam,Malin var sjuk o dessutom ute på samma gård i 7h..(inget för mig-uteavdelning)
Men kidsen var goa som vanligt,många roliga kommentarer etc.
Och allmänt på dåligt humör nu tror jag..kände t.o.m hur tråkig jag var när jag nyss chattade på f.b med Poker b.l.a..
Pratade med Rhys i telefon nyss,gillar att prata med honom dock:)
Håller på att laga lite mat,blir samma som igår, var gott.
Ska snart chatta lite mer med Poker+fixa färdig maten+kolla lite tv,Livet i Fagervik ikväll+ev lite av Dr.Phil.
Imorgon kommer Angelica,det blir trevligt -hoppas jag är på bättre humör då:)
Rhys frågade igår om jag vill med o festa i Kph till helgen men jag är fattig som en kyrkråtta så det går inte..:(
Blir lugn helg,ska ev träffa Rebecca på sön annars inga plans.
Men vet ju aldrig om man blir utbjuden igen dock..;)
Kram,Butter-Becca

Inga kommentarer: