fredag 31 oktober 2008

Hemma med sjuk vovve..:(

Vaknade en del sent inatt för min vovve var orolig,trodde först inte det var ngt allvarligt o försökte dra ut på det o sova vidare..men det blev allt värre o han började kräkas..så jag tog ut honom i trädgården o han var riktigt kass i magen med:(
Och har kräkt flera ggr till o jag har varit ute med honom ngra ggr redan o klockan är 9.40..
Skulle egentligen jobbat 8.30-16 och nu får jag se hur han mår de närmsta timmarna om jag kanske kan jobba ett par timmar iaf för Angelica kommer hit redan 15 idag.
Förrutom att det är mkt synd om nisse så förlorar jag mkt pengar på det här,också med tanke på att många är sjuka nu så här års o på en förskola blir man ofta o lätt sjuk så risken att jag blir sjuk denna månaden är ju inte så¨liten:(o jag har fan inte råd med det..!
Köpt nybakat bröd+giffel som jag ska äta snart o se hur läget utvecklar sig,hoppas på att kunna jobba ngra timmar.Hugs Becca

Inga kommentarer: