lördag 4 oktober 2008

Nice day:)




Hde ne härlig dag på stan,vi mötte upp AC i stan o som vanligt ville hon nu käka på mcdonalds..men vi sa NEJ o kompromissa hon följde med oss sen följde vi med henne:)
Vi gock först till Waynes Cofée där AC tog kladdkaka med grädde o juice,jag tog pastasallad med kycklingfilé+smoothie,Angelica tog veg.lasagne med smoothie sen tog vi lite kaffe+kardemummabiscotti,mumsigt- men min sallad var inte supergod pga av för mkt stark sweetchilli på kycklingen o ingen god dressing på salladen men annars fräscht.
Kollade lite i ngn affär men det vimlade av folk så jag orkade inte prova etc..
Sen följde vi med AC till Mcdonalds där vi stötte på en gammal klasskompis-Anders Wrethov så jäkla trevlig o har alltid varit:)
Sen åkte AC hem o jag lyckades övertala en migrän-Angelica(-stackare)att hänga med till lilla torg en liten sväng så där drack vi lite vin o öl;)
Till min stora surprice så såg jag plötsligt Michael min vän som numera bor i LA,han var här på a short visit,så han o hans killkompis satte sig med oss,så kul att se honom igen efter ca 3 år..(men vi har haft flitig kontakt via nätet o lite via telefon sen dess)Ska försöka hinna ses igen innan han åker till Sthlm på Ons.
Tycker också det är jäkligt kul att han gillar min blogg som fan!(Han arbetar dessutom inom media:)Känns kul att han med ett ännu mer händelsefullt liv i LA kan gilla att läsa om mitt lilla liv..
Nu blir resten av kvällen lugn o skön,ska väl käka lite +mysa vid tvn med min brunstiga vovve..suck!
Kisses,Becca

Inga kommentarer: