tisdag 7 oktober 2008

Jag saknar ett kvinnligt uttryck för kåthet;)

Läste häromdan en artikel av komikern Mia Skäringer i tidningen Glaze- och hon träffade mig riktigt bra,något jag själv grubblat över o försökt förmedla:)
Utdrag ifrån det:
Jag saknar ett kvinnligt uttryck för kåthet,det finns kvinnor som berättar att det här med att vara kåt är fult,det finns så många konstiga och sorgliga föreställningar.
Om jag har något kall så är det att kunna sätta ihop Madonnan och horan pusselbitarna,titeln på min kommande bok skulle vara:Dyngkåt och hur helig som helst-för det tycker jag kännetecknar mig,jag har kämpat med det i många år att inte behöva välja utan kunna vara både och.
Man ska inte vara bra i sängen man ska vara kåt i sängen.
Kunde inte sagt det bättre själv;)Horny-Becca

Inga kommentarer: