lördag 25 oktober 2008

Inte helt fel att tillbringa kvällen/natten där..




Igår var jag inte alls nervös när jag väl träffade Poker(-precis som sist)
Han hämtade mig för mina bussplaner gick ju naturligtvis inte,eftersom jag är så sen alltid..
Så vi åkte till Duxiana som ligger vid kanalen mitt i stan,väldigt nice hotell,mkt fint:)
Poker köpte en flaska gott vin som vi drack när vi kollade in idol(-missade lite dock)
Sen blev det naturligtvis mkt myys i stora,sköna sängen..
Jag fick ju åka hem pga nisse så jag åkte väl typ 2.30.
Och jag kände mig lite som en prostituerad människa när jag lämnade hotellet mitt i natten i lite halvt utmananande kläder o knullrufs;)
Taxichauffören frågade vad jag jobbade med haha,han blev nog förvånad när jag sa barn:)
Poker ringde o frågade om jag kommit väl hem o sen ringde Rhys o vi snackade till typ 4.30 så man är lite halvsliten idag också pga den jobbiga dagen igår..
Blir en lugn dag o kväll,ska ut med nissen i det fina vädret snart.
Skulle eg käkat lunch med Dean men jag sköt upp det,ska ev träffa Rebecca imorgon men jag får se hur jag känner mig.
Blev medbjuden till Kph ikväll av Rhys (men jag behöver lugn efter mkt ångest,som fortfarande sitter i lite:( Kramar Becca

Inga kommentarer: