måndag 27 oktober 2008

Måndag igen..

Veckorna går verkligen snabbt..måndag igen,var lite osäker imorse om jag skulle klara att jobba,ont i magen+ångest ingen bra kombination men jag klarade det bra och det var en rätt trevlig dag på jobbet:)
Men mötet på jobbet ikväll ställde jag in p.ga magen o tur var det,kände att jag mådde rätt kasst när jag åkte hem..
Under förmiddagen gick jag o älskade Malin till en lekpark med barnen ifrån uteavd(-6st idag-lagom:)
Sen efter en kall lunch utomhus var jag glad att jag blev inkallad till en annan avd-inomhus!
Nu har jag chattat lite med Rhys;)+min kära väninna Jenny,även pratat i tele med Annsofi+fixat mat till nisse.
Ska snart fixa mat till mig själv+mysa framför tvn.
I veckan har jag inte många planer förutom jobb men på tors ska jag fixa till naglarna hos gulliga Marie, och till helgen kommer Angelica hit på fre-idol/vin+god matkväll,sen på lör fika med Dean(-blev aldrig igår)
Och på sön träffa Rebecca:)Ska ev träffa Rhys med äntligen! (om vi får in det ngnstans)
Dagens tanke:Everything changes:(
Song:This is the life.
Kram R

Inga kommentarer: