måndag 13 oktober 2008

Trött som faan..

Idag har jag varit trött från det att jag vaknade till nu..:(Mådde nästan lite illa när jag gick upp så trött jag var..o fick panikångest på bussen-alltid kul ju..usch sjukt jobbigt! Men som tur var har jag ofta lätt för att åka pendeln,den går snabbt,raka vägen o höga säten så det känns som man sitter mer för sig själv+betydligt färre människor än på stadsbussen..får alltid stå upp på stadsbussen hem+den är typ alltid försenad,jobbigt att åka buss varje dag tycker jag..
Var på uteavd hela dagen,trivs väldigt bra där på många sätt med kidsen,pedagogerna men gillar inte att vara ute exakt hela tiden,vill liksom in emellanåt o äta lunch inne etc.
Har dessutom ingen höst/vinterjacka nu som funkar-blixtlåset är sönder på samtliga som passar för förskolan..(typ 3)
Imorgon kommer Angelica hit,nice:)blir desperate housewifes o annat kul+antagligen mat ute någonstans,blir väl nama eller thai:)
Ahh fick nyss ett sött sms av Poker,nice..men kärt barn byter ju namn ofta så nu är det goldiecocks som gäller;)
Har lax i ugnen till både mej o nisse ska lägga in lite goda grönsaker där med+halloumiost,åt äpplepaj innan (som jag ej åt av igår)
Blir Livet i Fagervik om en liten stund med.
Vill passa på att be om ursäkt till mina goda vänner för att jag är så dålig på att svara i telefonen ibland+ringa er under vardagarna,men jag tänker mkt på er!Är bara såå trött efter jobb,rastning av vovve+matlagning på vardgskvällarna att jag inte orkar mer än att surfa lite+kolla tv o käka..:(
Kramar Becca

Inga kommentarer: