söndag 5 oktober 2008

ont,mår illa=på dåligt humör..

Usch har inte mått bra idag,och det är jobbigt när man har en massa måsten..så jag har känt alla måsten över mig som jag inte orkat ta tag i pga min jävla!mage-mått illa,haft lite ont etc..
Men varit iväg o storhandlat(-fy vad dyrt det blev) o tvättat-lite duktigt iaf+alla promenader med nisse i pissvädret..
Men jag har också myst framför tvn en hel del o snackat lite i tele med Annsofi+Angelica.
Tittade på lite av reprisen av idol som jag missat,Denise Richards program-det var bra,hon verka cool hon äger 10 hundar,3 katter o 3 grisar..(där ligger man i lä) +hatar att dejta-kunde ju vara jag..
Även kollat på vänner-alltid bra:)
Och Saltön+Gossip girl som var lika bra o spännande som alltid.
Nu blir det tidningsläsning,är rätt trött för jag har inte kunnat äta mkt idag..:(
Men något uppmuntrande var ett sms jag fick för en stund sen där det stod:Saknar dig,puss(-precis vad jag behövde;)
Sov gott,Becca

Inga kommentarer: