lördag 4 oktober 2008

Fredag-fondue+tvmys.


Igår mötte Angelica upp mig vid mobilia(-där min buss stannar)
Så åkte vi in mot stan o gick till Elysée,hängde på låset faktiskt haha vi käkade redan 17.30 men vi kände för en tidig,lugn kväll:)
Det var riktigt trevligt+många skratt som vanligt!
Och maten var god men guud vad mäktigt..
Bredvid oss satt ett äldre par o när dom gick så sa damen:Nu ska vi vidare,vi firar 49-årigbröllopsdag kan ni tänka er det med samma karl! Så sött:)
Och jag o Angelica hade såklart redan analyserat paret o konstaterade att som det var för dom är det nog för många-damen sitter o pratar sönder mannen o han bara nickar lite haha..han verkade mer intresserad av att prata med servitrisen,wonder why;)Hade också precis konstaterat att jag har svårt för att tro att jag komm er vara ihop med samma man resten av livet..Men jag tror faktiskt på Angelica o Kim:)
(Hon är också mer medgörlig än mig o lugn hehe.)
Men jag kan ju alltid hoppas att det blir så för det är väl en önskan att det blir så när man flyttar ihop o skaffar familj.
Nog om det,när vi kom hem kollade vi på idol,där vi båda älskar Johan.P!
Gillar även:Elin+Lars:)
Sepide,Loulou och hårdrockskillen är med fantastiskt duktiga.
Som dom sanna pensionärerna vi ofta är så la vi oss vid 22..trist att vi missade resten men vi var sjukt trötta!Rebecca

Inga kommentarer: