lördag 11 oktober 2008

Singel o fri:)

Vet inte vad som har hänt med Sienna o Rhys grejen..
Han tycker att jag raggar för mkt..:(
Men jag tycker att vi har inte känt varandra länge nog för att ngn av oss ska sluta flirta med andra (om tillfälle ges)för ragga på nätet går väl inte hehe?
Jag menar vi vet inte ens om det kommer klicka mellan oss eller inte,jag vet bara att jag älskar att prata med honom+han verkar schysst:)
Han ringde flera ggr inatt iaf,det var väl i fyllan..
Jag vill iaf att han o jag ska vara vänner o se vad som händer,men tror inte han vill det,han tkr att jag ger dåliga vibbar,(han läser ju bloggen med..)
Men för er o min skull så kan jag ju inte bli hemlig,då blir bloggen rätt trist..fast alla detaljer får ni inte,verkligen inte.
Känner också att jag är rätt nöjd just nu med att vara singel så länge det händer lite på killfronten ändå så är det ju sjukt kul-som ett smörgåsbord att välja o vraka mellan+en massa spännande möten;)
Sen är det självklart att man känner för mer ibland,för min del handlar det då mest om mys o sex, för den sociala/kommunikativa biten får jag så mkt av mina goda vänner.)
Sen är det ju vääldigt skönt att man inte ser ut som 30 utan kan träffa lite youngsters att ha lite kul med också,gå tillbaka 10 år i tiden liksom..
Sen vet ni ju hur snygga o heta jag tycker att lammkött är;)Men det är ju inget man tänker megaseriöst på (i första hand iaf)utan mer skoj.
Jag är även i full gång med att försöka få med ngn till Ibiza nästa sommar,sjukt sugen,men som Malin sa:du o jag får nog droga lite även innan vi är där(-båda har panikångest o därav flygrädsla)Puss Rebecca

Inga kommentarer: