söndag 19 oktober 2008

Riktigt nice igår:)

Kom till Jenny typ 1,5h försent-thats me..suck!
Åt iaf lite där+tårta o bara umgicks med fantastiskt trevliga familjen:)
Hade tyvärr lite för mkt tankar om min kommande dejt,sorry Jenny!
Men sen efter lite telefonande+vägbeskrivning(-han är från Lund) så kom han till nobeltorget,vi möttes där o promenerade mot möllan,det kändes väldigt avslappnat direkt jag var inte nervös!skönt..
Vi satte oss på Nyhavn på uteserveringen o pratade om allt mellan himmel o jord,otroligt mogen kille för sina 21 år..:)
Väldigt fin/skön stil,doftade supergott(-CKIn2u) o allmänt fräsch+snygg kropp(-enligt mig iaf,lång o smal),prinsaktigt hår-blont lite smålockigt långt.
Han var också en riktig gentleman som betalade allt o lite till..tänkte på småsakerna liksom,drack white russian+öl.
Och det blev lite kissing in the car(-han körde mej hem)det var vääldigt mysigt o när jag kom hem så skickade han ett väldigt sött sms med lite komplimanger etc:)
Vi chattade även lite.
Idag har vi med chattat o han skrev b.la att han gärna åkt iväg med mig en helg till typ Kph eller Gtb-jag som jämt velat ta in på hotell i Kph en helg o mysa i stan!
Gillar att han är så spontan o positiv:)
Vi kommer väl även ses o gå ut o käka etc.
Så det var min dejt,fler är på G,pratade med Rhys för en stund sedan o vi ska ses snart,nu mina vänner har jag fått upp lusten för det här;)Happy-Becca

Inga kommentarer: