söndag 5 oktober 2008

Njuter av min ensamhet o ledighet:)

Härlig Söndag idag,tycker jag-ruskigt ute,halvstorm+regn..men det är rätt mysigt en dag som denna att bara fixa härhemma o framförallt mysa i tvsoffan/sängen med tända ljus,på ett sätt hade det varit mysigt med lite mys, men också skönt att bara vara själv:)
Har nyss ätit en sen frukost som vanligt eftersom man har djur som man fixar allt till först(-inga roliga promenader i detta vädret,usch!)
Måste även ut o handla idag,tvätta o städa men däremellan ska jag även kolla lite tv+läsa tidningar.
Blev iaf en rätt onyttig men ändå lite nyttig frukost idag..mitt berömda pepparmintste-ni som inte provat måste prova,(kan också säga att det är riktigt gott till kaka eller choklad..)+som sagt innan mkt bra för magen o matsmältningen:)
Fil med havrekuddar o nu det onyttiga:pepsimax-gillar det inte så mkt men jag blir pigg..+2(-hade ju räckt med 1..)kanelsnäckor-älskar kanelsnäckor..
Jaja det blir iaf WW lunch varje dag nu i veckan(-kan nog göra under eftersom jag har en tendens att äta för mkt till lunch o där är mkt snabba kolhydrater på jobbet/lunchen)
Ikväll kollar jag på:Saltön,Gossipgirl(-ska vara nya avsnitt yeehh:)sen ska jag nog kolla på Match point som jag haft hemma ett bra tag nu.
xoxo,Becca

Inga kommentarer: