söndag 12 oktober 2008

Städa-värmer upp med öl o vin..






Usch det här med städning är ju inte min grej,kommer aldrig loss-jag har nog typ lägenhet i samma skick som Pete Doherty o andra knarkare..:(vill ju inte ha det så men kommer inte loss utan skjuter upp det hela tiden..O alla djur gör inte saken bättre..
Nu har jag iaf druckit en skvätt vin (som var över)+nyss varit förbi min mamma där jag fick 2 öl(-snäll mamma)
Så nu jävlar måste jag städa i ca 2,5h innan Saltön+Gossipgirl(-loves it on sundays..) börjar,ska även tvätta.
Ska käka min mammas goda äpplekaka till det,blir nog lax med stekta grönsaker+halloumiost till middag+knapra god parmesanost.
Men först går jag nog över gatan o köper ngra lösa cigg till ölen;)hehe sån slacker
man e..
Gick en mysig promenad nyss med nisse i härligt höstväder.

P.s på en av bilderna ser det ut som jag haft stor middag med guests men det är bara jag som skitit i disken i typ 2v.. Men nu skrev en kille till mig på face att han har en städfirma o hur många gubbar jag behöver..Hoppas han menar allvar!Hugs, gris-Becca

Inga kommentarer: