måndag 6 oktober 2008

Monday:)

Veckan har börjat bra tycker jag,varit på uteavdelningen hela dagen med lovely kids o lovely Malin-vi hade så ball skrattade som påtända fjortisar..;)
Vi hade rast samtidigt en liten stund o jag tänkte att nu kan jag visa mitt blåmärke för M,tror ni inte chefen kom in precis då??haha där stod jag med halvöppen gylf..
Saken blev säkert inte bättre av att ngra andra kollegor började skoja med mig inför chefen om att man inte ska balansera när det är mörkt etc..(syftade på min vilda utekväll förra helgen,så där försvann min helylleroll inför bossen hehe)Och jag kan säga er jag har fortfarande ONT!
Chattade även lite med min Rhys på lunchen..(he is too cute too shoot;)
Sen jag kom hem har jag varit ute med nissen,fixat mat till mina små liv+kollat in min mammas nya 50 tums tv,cool:)Passade på att få en öl med..
Nu ska jag laga mat-strimlad kycklingfilé med stekt squash,lök,halloumi+sallad med pinjenötter,gott!
Blir lite Dr.Phil+Livet i Fagervik o ev Mannen som talar med hundar.
Ev ett skönt bad med:)
Kramis,Becca

Inga kommentarer: