tisdag 21 oktober 2008

Insomnia..

Sovit knappt 4h inatt..inte smart att prata i telefon till nästan 01.30 en vardagskväll..,men kul var det;)
Pratade med Poker läänge både på chat o tele..o vi skrattade mkt som vanligt:)
Blev glad att han ringde mig faktiskt för jag var ju inte på mitt bästa humör när vi chattade igår så när han ringde kunde jag förklara lite varför jag var lite småjobbig o needy tidigare under kvällen.
Vi ska ses på Fre,ska bli kul-då har jag ändå lite planer för helgen,brukar bli så:)
Får se vad vi ska göra,tror vi bestämmer det imorgon.
Hans förslag igår var att vi skulle åka till Ystad Saltsjöbad,hade varit urhärligt men jag är ju hund o djurägare så kan inte åka bort hursom o närsom-sånt måste bokas in med hundvakt..
Haft en riktigt trevlig f.m på jobbet,haft en egen grupp med 6st 4-åringar pratat om ett av våra tema-luft med hjälp av ballonger b.l.a,o det var ju poppis-man får en sån härlig connection med när man bara är en liten grupp:)
Nu får jag rusa in,innande blir arga på mig..
Kramar,sjukt trött-Becca

Inga kommentarer: