lördag 4 oktober 2008

Mysig lördag i stan.

Jag är nästan aldrig i stan dagtid längre,jag bor inte där,jag jobbar inte ALLS i närheten och på helgerna händer ofta annat på kvällarna.
Så nu när jag har en riktigt lugn helg så passar det ju bra att åka in,A har ju sovit här och eftersom vi la oss supertidigt vaknade vi rätt tidigt med,blev en höstig promenad med Nisse (som är överjobbig/brunstig just nu pga löpande granne..)
Vi käkade frulle-pepparmintste+fil med kuddar-så vi är redan hungriga..men gott o bra för magen var det.
Vi ska möta upp AC=Ann-Charlotte i stan med,käka ngnstans försöka (övertyga henne om att det finns trevligare o bättre ställe än Mcdonalds..)Så vi käkar ngnstans +kanske fikar på det senare,har även lust att kolla in ngra affärer som jag inte varit i på länge,men ingen shopping för min del (isåfall bara något litet..;)
Nä nu sitter jag här naked,nybadad med handuken runt huvet o Angelica skrålar ifrån badet så jag får väl underhålla henne lite;)+göra mig ready..(hate it)
Puss o Kram ses på stan!Mys-Becca

Inga kommentarer: