torsdag 30 oktober 2008

Jag=Bridget Jones just nu..

För typ en eller två veckor sedan skrev jag att jag gillar att vara singel o det svänger verkligen från dag till dag om jag gillar det eller ej..
Just nu känner jag som följer:Killar är konstiga,känslokalla,lögnare o jag ska adoptera när jag blir äldre o ge upp kärleken för good,känns inte som det någonsin kommer funka för mig på den fronten..:(
Kan mkt väl vara så att killar får en oseriös bild av mig men det är deras problem om dom inte fattar att en person inte bara är på ett sätt,jag är världens mest trogna,lojala flickvän o människa överhuvudtaget,fan vad inskränkta alla är:(
Bara för att jag inte spelar pryd o vågar prata om sex o allt möjligt så är jag inte ett sexfreak eller oseriös på något sätt för det!! Arga-Becca

3 kommentarer:

Beccas sida sa...

Tack min kära vän;)Young B-hihi..

Anonym sa...

vem är det nu som har vänt dig ryggen? :(

Beccas sida sa...

1,vem frågar?
2,rent allmänt hur jag känner just nu..Man kan inte lita på folk bara
:(även vänner..