fredag 24 oktober 2008

sjukt stirrigt o nervööst..;)

Har haft en sjuukt stirrig dag på jobbet..suck! Riktigt jobbigt tog hand om många barn själv pga sjukdom..:(
Har en känsla av att det går lite magsjuka på stället..o ni som känner mig vet att jag är livrädd för det..har en sjuukt stoor fobi när det gäller magsjuka o speciellt att kräkas:(får panikångest bara jag tänker på det,så jag har inte mått så bra idag,stoor ångest!
Och ännu mer ångest av att jag ska träffa Poker om en stund..är livrädd för att jag skulle bli magsjuk mitt under en date..:(
Men jag ska vara stark o gå ändå-vilket är ett stort framsteg:)
Ska vara stolt över mig själv!
Pga att jag inte vill vara hemma med nisse som är sjukt klängig o vaktig när det gäller nya människor+skitigt här o Poker bor hemma just nu så ska vi ta in på hotell..!
Ska snart åka hemifrån o jag är inte alls klar..sen som vanligt,men han har bokat ett fint hotell så vi ska mysa där;)+kolla idol,dricka bubbel etc..(Rösta på Johan.P!!)
Mina nerver är helt för klena för detta men jag känner att jag ska fixa detta o det blir säkert super när vi väl är där:)
Har ju pratat riktigt mkt i veckan.
Försöker ta lite pics som jag kan lägga in imorgon.


P.s Har ju alltid velat ta in på hotell med en sweety;)
Kramar nervöös and half drunken-Becca

2 kommentarer:

bläckfisken sa...

Hoppas ni hade det trevligt!
Kramar Jenny

Beccas sida sa...

Ja det var trevligt;)Puss,rings!