lördag 11 oktober 2008

Långpromenad+indiskt med Hansi:)

Kärt barn har många namn,Hansi=min goda väninna Annsofi:)
Vi ska ses i stan tidigt ikväll o dine and wine förmodligen indiskt på Indian side tror jag det heter,(lilla torg iaf)Sen kanske det blir en drink eller 2,men tidig kväll ändå inget vilt festande ikväll..Är faktiskt lite bakis fr igår..hade ont i huvudet när jag gick upp,nu är jag mest trött..
Innan dess kommer Angelica till mig med 2 vovvar fr Kph så vi ska gå en långpromenad vid havet med dom+min nisse såklart:)
Sen får jag skjuts in till stan,nice.
Annsofi ska vidare till en fest vid 21,22 så får se om jag kanske kan möta upp ngn annan i stan för en öl eller ngt,får se hur jag känner,känns lite att bara vara i stan i typ 2,5 timmar..
Så Malin,Jenny,Katarina,Poker,Rhys, är ni sugna??
Blir väl ev ngn mysig,läskig serie framför tvn innan jag somnar in sent ikväll.
Kisses ha en crazy eller mysig lördag alla!Rebecca

Inga kommentarer: