söndag 26 oktober 2008

Update-Sunday:(

Mood:Ångest:illamående,nervös/weird.
Latest phonecall:Rebecca
Date:Ev med cute friend Dean (and some wine)skulle eg träffat lovely Rebecca men skjutit på det pga bristande av ork att gå många meter hemifrån o vi bor en bit ifrån varandra..(men nästa söndag får jag äntligen träffa henne.
Cravings:Vin o Marlboro lights menthol-no food..:(
Thoughts:Ena sekunden mår jag som en prinsessa,nästa nere i ett stort,svart hål..
Longing for:likgiltighet,lättja,ta dagen som den kommer,piece and calmness.
Song:Fix you-Coldplay,Ledsen- Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rebecca!
Tråkigt att höra att du inte mår riktigt bra, men kul att se dina lyxiga bilder från hotellet! Låter sjukt spännande! Med tanke på att dina humörsvängningar säkert är som mina, innebär det att du troligen kommer vara glad snart igen...;-) Kramar
Cecilia

Beccas sida sa...

Hej söta!Tack för ditt inlägg,tur man har vänner säger jag bara:)
Redan lite bättre med mig faktiskt..
Kram o hörs Rebecca