onsdag 1 oktober 2008

vet att jag varit kass..

På att höra av mig..har varit mkt med jobbet-viktiga beslut att ta+jag mår inte helt hundra själv..så därför har jag inte varit online så mkt..
Men kommer nog lägga in en hel del bilder här imorgon,promice;)
Idag har jag efter jobbet pratat länge med Jenny-my darling:)sen har jag chattat litepå f.b med Rhys,Annsofi+Malin,fixar samtidigt mat+dricker vin..(inte druckit ngt sen i lör,bra va?)
Nu tänkte jag lägga in bilder på f.b ifrån maskeradfesten o imorgon här:)
En supersöt kille ifrån etage hörde av sig i förrgår..riktig surferguy-långt,blont hår,smal o jäkligt söt..:)så får se om vi hörs mer.
Ikväll blir det mat+idol o ev Persbrandt serien.
Igår kollade jag på Desperate..så bra!!!!
Och min favorit Johan P åkte inte ut ut idol,lovelyy:)
Kisses Rebecca

Inga kommentarer: